USLOVI KORIŠĆENJA

Poštovani,

Posetom ili kupovinom na Philips eshop-u smatra se da prihvatate Uslove korišćenja navedene u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se pravilima koja primenjujemo.

Pregledom sadržaja na sajtu i kupovinom na sajtu potvrđujete da ste pročitali, razumeli i prihvatili ove Uslove korišćenja - da imate zakonsko pravo ali i zakonsku obavezu na uslove navedene u daljem tekstu. Philips eshop zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Uslova korišćenja. Stoga, sugerišemo da povremeno proveravate Uslove korišćenja, s obzirom da ste istim zakonski vezani.

Neke od odredaba ovih Uslova mogu biti nadjačane eksplicitnim zakonskim aktima ili saopštenjima istaknutim na drugim stranicama ovog sajta. Delimična ili potpuna neprimenjivost ili nezakonitost određene odredbe ovih Uslova korišćenja, neće uticati na punovažnost ostalih odredbi koje ostaju na snazi u celini. Neprimenjiva ili nezakonita odredba će biti zamenjena drugom odgovarajućom odredbom. Pogledajte Uslove korišćenja:

OPISI PROIZVODA

Philips eshop nastoji da sve artikle opiše što je tačnije moguće. Takođe, Philips eshop ne garantuje, u maksimalnom stepenu koji zakon dozvoljava, da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda u potpunosti tačni, kompletni, pouzdani, primenjivi i bez grešaka.
Sadržaj na ovom sajtu može biti zastareo i Philips eshop se ne obavezuje na njegovo ažuriranje.

USLOVI KUPOVINE

Ovim se definišu uslovi, prava i obaveze Prodavca i Kupca uzajamno, prilikom prodaje, odnosno kupovine robe u celokupnom postupku naručivanja, plaćanja, isporuke robe, reklamacija i eventualnih povrata robe kupljene putem internet prodavnice Philips eshop . Prodavac je dužan upoznati Kupca o osnovnim karakteristikama robe koju kupuje, o ceni, načinu plaćanja, načinu i roku isporuke i načinu izvršenja drugih ugovornih obaveza, o funkcionalnosti robe, uključujuci i mere tehničke zaštite digitalnog sadržaja, o relevantnoj interoperabilnosti digitalnog sadržaja sa hardverom i softverom o kojima trgovac ima saznanja, o postojanju i uslovima postprodajnih usluga i garancijama, o postojanju zakonske odgovornosti Prodavca zbog nesaobraznosti robe ugovoru, o načinu izjavljivanja reklamacije, a naročito o mestu prijema i načinu postupanja po njima, kao i uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava potrošaca po osnovu saobraznosti, o dostupnosti rezervnih delova, priključnih aparata i sličnih delova, tehničkog servisa, odnosno održavanja i opravke za vreme i posle prestanka perioda u kojem Prodavac odgovara za nesaobraznost robe ugovoru, odnosno posle prestanka proizvodnje i uvoza robe. Prodavac će Potrošacu predati uputstvo za upotrebu i montažu.

Politika reklamacija

Potrošač izjavljuje reklamaciju radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti, garancije, pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka na sledeće načine:


  • pozivanjem brojeva telefona: 063/492-714
  • slanjem e-mail-a na mail: info@philips-eshop.rs
  • Usmeno na adresi prodavca: PHILIPS SHOP, bulevar Vudroa Vilsona 14, Beograd, TC Galerija, II sprat
Obaveza potrošača jeste da prilikom izjavljivanja reklamacije priloži račun, kopiju računa ili bilo koji drugi dokaz o kupovini. U roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskm putem ćemo vam odgovoriti na izjavljenu reklamaciju. U slučaju da se reklamacija prihvata, ista će biti rešena u periodu od 15 dana od dana podnošenja reklamacije, odnosno u periodu od 30 dana od dana podnošenja reklamacije ukoliko je u pitanju tehnička roba u skladu sa vašim zahtevom. Robu pristiglu sa servisa, a za koju je reklamacija prihvaćena, naša firma vraća kupcu, bez troškova za kupca. Potrošač je dužan da popravljenu robu preuzme ili omogući njeno dostavljanje najkasnije u roku od 45 dana od trenutka kada je dobio obaveštenje da je roba popravljena i spremna za preuzimanje-isporuku. Ako se reklamacija ne prihvata (npr. slučajevi fizičkog oštećenja ne spadaju u nesaobraznost), kupac snosi troškove slanja robe na servis i troškove dijagnostike kvara prema cenovniku ovlašćenog servisa. Kupac ima pravo da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac odredio, a nije prevoznik. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje. Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.

CENE I AKCIJE

Sve cene navedene na sajtu su konačne na dan porudžbine, PDV je uračunat u cenu i nema skrivenih troškova. Sve cene su date u dinarima. Philips eshop zadržava pravo izmena cena proizvoda bez prethodne najave. Međutim, Kupcima će se naplatiti cena proizvoda koja je bila istaknuta u trenutku kupovine. Ukoliko je u toku akcija određenih artikala, Kupac će imati priliku da dobije odgovarajući popust na cenu proizvoda na akciji. Za svaki artikal koji je na akciji biće vidno istaknuta cena pre akcije, kao i važeća cena u toku trajanja akcije.

NARUDŽBINE

Narudžbenice moraju biti poslate online, i to popunjavanjem Formulara za Narudžbine.
Za naručivanje proizvoda iz ponude internet prodavnice Philips eshop potrebno je da ispratite sledeće korake:

  • Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite
  • Pregled Korpe
  • Unos podataka o naručiocu i mestu isporuke
  • Način dostave
  • Izbor načina plaćanja
  • Pregled i potvrda narudžbenice

Po prijemu narudžbenice putem sajta, prodavac je obavezan da izvrši i njenu telefonsku potvrdu. Nakon potvrde narudžbe od strane kupca, narudžba je neopoziva.

ISPORUKA ROBE

Prodavac će, u skladu s potvrđenom narudžbenicom, izvrsiti isporuku robe Kupcu. Kupac postaje vlasnik robe nakon što u celosti izvrši plaćanje robe i potpiše dokumenta o preuzimanju robe. Kupac ili lice koje on ovlasti svojim potpisom, potvrđuje količinu preuzete robe, neoštećenost ambalaže i neoštećenost samog proizvoda a u skladu sa narudžbenicom i računom. Ukoliko lice koje preuzima robu primeti oštećenja ili manjak robe potrebno je da, pre potpisivanja prijema robe obavesti Prodavca o istom i postupi prema uputstvima dobijenim od Prodavca. Kupac nakon potpisa otpremnog dokumenta bez primedbi u celosti preuzima rizik mogućeg oštećenja proizvoda i po toj osnovi ne može Prodavcu isticati naknadno utvrđena oštećenja osim ako ona nisu takve prirode da se kod raspakivanja proizvoda prilikom preuzimanja, normalnom pažnjom ona nisu mogla utvrditi. Tako utvrđena oštećenja Kupac je dužan da prijavi Prodavcu bez odlaganja, a svakako pre početka korištenja proizvoda i najkasnije 3 dana od prijema proizvoda.
U slučaju opravdane reklamacije, a u nemogućnosti isporuke istovetnog artikla, Kupcu će biti ponuđen zamenski proizvod, a ukoliko ga Kupac ne prihvati prodavac će bez odlaganja vratiti celokupni primljeni iznos koji je Kupac uplatio Prodavcu.

ZAŠTITA POVERLJIVIH PODATAKA O TRANSAKCIJI

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, pa se tako kompletni proces naplate obavlja u sigurnom okruženju. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Ukoliko kupac izjavi da odustaje od ugovora, smatra se da on nije ni zaključen, te smo u obavezi da izvršimo povraćaj novca, uključujući i troškove isporuke u roku od dve nedelje od dana kada je primljen od potrošača zahtev za raskid ugovora. Vraćanje novca se moze odložiti dok ne dobijemo robu koja se vraća ili dokaz od potrošača da nam je robu poslao.
Naš osnovni cilj je da sa našim kupcima ostvarimo odnos poverenja i pružimo usluge prema željama i potrebama kupaca. Ukoliko se ipak dogodi da budete nezadovoljni isporučenim proizvodom, budite sigurni da će Vaš prigovor biti rešen u skladu sa važećim zakonskim normama. Kupac ima pravo da u roku od 14 dana od isporuke robe, prodavcu pismeno javi odustajanje od porudžbine, i to na elektronsku adresu: info@philips-eshop.rs bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova vraćanja robe, koje u ovom slučaju snosi sam Kupac. Potrošač može popuniti i obrazac za raskid ugovora. Potrošač je u obavezi da posle toga robu vrati prodavcu najkasnije 14 dana od pismenog obaveštenja. Kod Ugovora o prodaji, rok od 14 dana računa se od trenutka kada roba dospe u posed Kupca, odnosno trećeg lica koje je odredio Kupac, a koje nije prevoznik. U slučaju da Kupac jednom porudžbenicom naruči više vrsta roba koje se isporučuju zasebno, rok od 14 dana počinje da teče kada poslednja vrsta naručene robe dospe u posed Kupca, odnosno trećeg lica koje je odredio Kupac, a koje nije prevoznik. Kada se isporuka robe sastoji iz više pošiljki i delova, rok od 14 dana počinje da teče kada je poslednja pošiljka ili deo, dospeo u posed Kupca, odnosno trećeg lica koje je odredio Kupac, a koje nije prevoznik. Rok iz ovog stava ističe protekom poslednjeg časa poslednjeg dana roka. Prodavac vraća celokupnu plaćenu sumu za uređaj odmah, ako je moguće, a najkasnije u roku od 14 dana od prijema poruke o odustajanju od porudžbine. Trgovac nije dužan da izvrši povraćaj dodatnih troškova koji su posledica izričitog zahteva potrošača za dostavu koja odstupa od najjeftinije uobičajene dostave koju je ponudio trgovac.

POVRAĆAJ SREDSTAVA

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Philips eshop je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

U slucaju placanja virmanom, povracaj novca cemo izvrsiti na racun sa koga je uplacen proizvod.

UGOVOR O PRODAJI

Sa sadržajem Ugovora o prodaji na daljinu možete se detaljnije upoznati na stranici Detalji ugovora o prodaji. Kupac će dobiti na mejl Ugovor o prodaji na daljinu, uz Obrazac za odustanak od kupovine i Izjavu o pravima i obavezama potrošača.

RASKID UGOVORA

Kupac može, pismenim putem, tražiti raskid ugovora najkasnije u roku 14 radnih dana od dana prijema naručene robe. Istek roka od 14 dana utvrđuje se sa danom prijema Izjave o jednostranom raskidu ugovora od strane Kupca, u pismenoj formi ili na trajnom nosaču zapisa. U slučaju da dođe do raskida ugovora Prodavac će, nakon prijema robe koja je bila predmet ugovora, bez odlaganja vratiti primljeni iznos, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema Izjave o jednostranom raskidu ugovora.

ISKLJUČIVANJE PRAVA NA RASKID UGOVORA

Kupac ne može tražiti raskid ugovora za artikal koji je na bazi njegove specifikacije naručen od proizvođača ili uvoznika, a isti se, s obzirom da se ne smatra standardnim artiklom koji proizvođač, odnosno uvoznik drži na zalihama, trebao proizvesti, o čemu je Kupac obavešten od strane Prodavca a artikal je proizveden i već isporučen Prodavcu, te se njegova proizvodnja ili isporuka Prodavcu ne može više opozvati. Kupac ne može vratiti artikal i/ili tražiti raskid ugovora ako je isti oštetio ili nestručnim rukovanjem, suprotno uputstvima proizvođača, izazvao funkcionalne štete na artiklu, odnosno njegovo uništenje. Kupac ne može vratiti artikal i/ili tražiti raskid ugovora ako je taj artikal predstavljao medij na kojem je implementiran softwer ili neka od elektronskih igara a artikal nije u orginalnoj neraspakovanoj ambalaži. Kupac ne može tražiti raskid ugovora nakon roka predviđenog ovim Uslovima za raskid ugovora.

IZJAVA O SAOBRAZNOSTI

Ukoliko isporučena roba nije saobrazna ugovoru, Potrošac nakon što obavesti Prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od Prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe. Potrošac ima pravo da bira da nesaobraznost robe trgovac otkloni opravkom ili zamenom. Ako otklanjanje nesaobraznosti u skladu sa stavom 2. ovog člana nije moguce, Potrošac ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora ako:

  • nesaobraznost ne može da se otkloni opravkom ili zamenom uopšte, niti u primerenom roku;
  • ne može da ostvari pravo na opravku ili zamenu, odnosno ako Prodavac nije izvršio opravku ili zamenu u primerenom roku;
  • opravka ili zamena ne može da se sprovede bez značajnijih nepogodnosti za Potrošaca zbog prirode robe i njene namene;
  • otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom predstavlja nesrazmerno opterećenje za Prodavca.

Nesrazmerno opterećenje za Prodavca u smislu stava 3. tačka 4) ovog člana, javlja se ako u poređenju sa umanjenjem cene i raskidom ugovora, stvara preterane troškove, uzimajući u obzir:

  • vrednost robe koju bi imala da je saobrazna ugovoru;
  • značaj saobraznosti u konkretnom slučaju;
  • da li se saobraznost može otkloniti bez značajnijih nepogodnosti za Potrošaca.

Potrošac ima pravo da zahteva zamenu, odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor zbog istog ili drugog nedostatka saobraznosti koji se posle prve opravke pojavi, a ponovna opravka je moguća samo uz izričitu saglasnost Potrošaca. Uzimajući u obzir prirodu robe i svrhu zbog koje je Potrošac nabavio, opravka ili zamena robe mora se izvršiti u primerenom roku bez značajnih neugodnosti za Potrošaca i uz njegovu saglasnost. Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na Potrošaca, on ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor, a otklanjanje nesaobraznosti moguće je opravkom uz izričitu saglasnost Potrošaca. Potrošač ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna. Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na Potrošaca. Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na Potrošaca, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti. Prodavac se obavezuje da ce isporučiti robu sa kompletnom dokumentacijom i pripadajućom ambalažom tj. kompletnu kakva je dobavljena od proizvođača, uvoznika ili distributera. Da bi Potrošac ostvario pravo na saobraznost dužan je, pri predaji robe Prodavcu na servis, uz neispravan artikal priložiti dokumentaciju koja dolazi uz proizvod (po mogucstvu neoštećenu ambalažu), original ili kopiju Ugovora o prodaji i fiskalni račun (ili slip) kojim se potvrđuje kupovina robe od Prodavca. Roba koja se šalje na servis poštom ili paketnom distribucijom mora biti propisno zapakovana u kartonsku ambalažu. Svi proizvodi koji su na ovaj način Prodavcu dostavljeni, a koji nisu propisno zapakovani ili oni kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštecenja samog proizvoda u toku transporta neće biti preuzeti od strane Prodavca, već ce biti vraćeni pošiljaocu o njegovom trošku. Prodavac ne preuzima nikakvu odgovornost za sva eventualna oštecenja proizvoda i ambalaže koja nastanu u toku transporta na ili sa adrese Potrošaca. Saobraznost ne pokriva nedostatke, oštecenja i kvarove nastale nepravilnim i nestručnim rukovanjem proizvodom. U nepravilno rukovanje su uključeni i propusti poput spajanja uređaja na izvore energije koji nisu propisani uputstvom za rukovanjem kao i korišcenje uređaja u nepredviđenim uslovima i prostorima. Pravo na saobraznost Potrošac gubi i u slučaju neovlašcenog popravljanja proizvoda kao i popravljanjem od strane trećeg lica koje nije ovlašceno od strane Prodavca ili proizvođača. Prodavac ne vrši instalaciju i montažu robe na adresi Potrošaca i samim tim ne snosi nikakvu odgovornost za nesaobraznost robe koja je nastala zbog nepravilne instalacije ili montaže, osim ako je do pomenute nesobraznosti došlo krivicom Prodavca. Potrošac može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava usled nesaobraznosti robe ugovoru i prava po osnovu garancije, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka, na način koji su opisane u obaveštenju o načinu i mestu primanja reklamacije. Kupac može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava usled nesaobraznosti robe ugovoru, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka, ne sledeće načine:
pozivanjem brojeva telefona: 011/6901387 ili 063/492-714

  • slanjem e-mail-a na mail: info@philips-eshop.rs
  • Usmeno na adresi prodavca: PHILIPS SHOP, bulevar Vudroa Vilsona 14, Beograd, TC Galerija, II sprat

OBAVEŠTENJE O OBAVEZI U UČESTVOVANJU VANSUDSKOG REŠAVANJA POTROŠAČKIH SPOROVA

Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupnaje na adresi https://vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies
Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog: • u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja

  • za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac
  • na neposredne pregovore između potrošača i trgovca
  • na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku
  • u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.

Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora

Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora.

Privredno društvo Mison doo, ovim obaveštava Potrošače da smo kao prodavci prema Zakonu o zaštiti potrošača („Službeni glasnik RS“, br. 88/2021) obavezni da učestvujemo u vansudskom rešavanju potrošačkih sporova pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ukoliko Potrošač podnese predlog za pokretanje postupka vansudskog rešavanja potrošačkog spora neposredno, preko pošte ili elektronskim putem Ministarstvu nadležnom za poslove zaštite potrošača. Nakon prijema predloga za pokretanje postupka vansudskog rešavanja potrošačkog spora, Ministarstvo nadležno za poslove zaštite potrošača ga prosleđuje telu koje je po mestu obavljanja vansudskog rešavanja potrošačkog spora najbliže mestu prebivališta potrošača ili telu za koje Ministarstvo proceni da će postupak vansudskog rešavanja spora rešiti na najefikasniji i najcelishodniji način, imajući u vidu predlog potrošača (npr. vođenje postupka elektronskim putem, izbor tela najbližeg boravištu potrošača i sl.).

Zabrana zloupotrebe sajta

Korisnicima našeg internet sajta nije dozvoljeno da: Ometaju i/ili onemogućavaju bilo koje funkcije povezane sa sigurnošću na sajtu ili funkcije koje sprečavaju ili ograničavaju upotrebu ili kopiranje dostupnog sadržaja;
Objavljuju i/ili prenose na internet sajt svaki materijal koji je preteći, klevetnički, nepristojan, uvredljiv, pornografski ili zlostavljački. Takođe materijal kojim se može inicirati rasnu mržnju, uzrokujete uznemiravanje ili bilo koje neprijatnosti usled kršenja privatnosti, poverenja određenim diskriminacionim, pretećim ili izazivačkim komentarima;
Daju netačne informacije koje se tiču ličnih podataka;
Koriste tuđe lične podatke bez dozvole te osobe ili lažno predstavljaju da istupaju u ime trećeg lica, firme ili organizacije;
Bave se bilo kojim nezakonitim ili protivpravnim ponašanjem koristeći naš sajt; Modifikuju, ometaju, presreću ili hakuju internet sajt u cilju njegovog onesposobljavanja;
Koriste specijalizovane programe radi preuzimanja sadržaja sa sajta. Ukoliko se prekrši bilo koji od navedenih Uslova mi korisnika možemo onemogućiti da koristi ovaj internet sajt na stalnom ili privremenom nivou. Takođe, možemo preduzeti i druge mere, uključujući ali ne ograničavajući se na to da prijavimo nadležnim organima.

PRIVATNOST PODATAKA

Da bismo uspešno obradili i realizovali Vašu narudžbenicu potrebno je da nam ostavite Vaše ime i prezime, adresu, e-mail i telefon. Ovi podaci o se strogo čuvaju kao poslovna tajna i dostupni su samo zaposlenima kojima su neophodni za obavljanje posla. Svi zaposleni u Philips eshop odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti. Podatke koje navedete pri Internet kupovini nećemo koristiti za slanje neželjenih e-mailova, kao ni za marketinška, demografska ili bilo koja druga istraživanja.Trgovac se obavezuje da od Korisnika neće zahtevati i arhivirati u bilo kojoj elektronskoj formi, podatke vezane za platnu karticu kojom se transakcija realizuje a posebno broj kartice, datum isticanja, CVC2 i CVV broj, itd.

Zaštita privatnosti korisnika

U ime Mison DOO obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima.

IZJAVA O KONVERZIJI

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

INTELEKTUALNA SVOJINA

Sadržaj na ovom sajtu kao što su web stranice, tekstovi, fotografije, dizajnerski elementi, logotipi, audio zapisi i softver su u vlasništvu Philips eshop-a ili njegovih dobavljača te se ne mogu koristiti bez predhodne saglasnosti Philips eshop-a.

OGRANIČENJA ODGOVORNOSTI I LINKOVI NA DRUGE SAJTOVE

Philips eshop , u meri u kojoj mu zakon dopusta, nije odgovoran za bilo kakav gubitak ili štetu bilo kakve prirode (direktnu, indirektnu, posledičnu ili drugu) koja, direktno ili indirektno, može nastati kao rezultat, bilo kakvih informacija, usluga, linkova ili materijala koji se nalaze na ovom sajtu ili kao rezultat nemogućnosti korišćenja ovog sajta, bez obzira na okolnosti. Na Sajtu postoje linkovi koji vode na nezavisne sajtove i oni su prikazani isključivo zbog pogodnosti za Vas. Philips eshop nije pregledao sadržaj ovih sajtova, nije u mogućnosti da ih kontroliše niti je odgovoran za bilo koji od ovih sajtova ili njihove sadržaje. Zato, Philips eshop ne može biti njihov predstavnik, ne pruža nikakve garancije niti prihvata obaveze u vezi sa ovim sajtovima ili bilo kojim informacijama, softverom ili drugim artiklima koji se tamo mogu pronaći, takođe ni sa rezultatima koji su posledica njihove upotrebe. Stoga, odluka da pristupite nekom od sajtova na koje vode linkovi sa našeg Sajta, je na Vašu sopstvenu odgovornost.

Hvala Vam na poverenju,

Philips eshop